October 21, 2013

All I ever wanted was the world


Primadonna creepers

Pozdravite moje nove Primadonna cipele! Da mi je iko ikada rekao da ću uopšte poželeti da kupim jedan par čuvenih "creepersica", sigurno bih mu rekla da je lud. xD Međutim, kada sam ugledala ovaj par u izlogu Primadonna butika, jednostavno im nisam odolela. Ne znam koliko ću ih često nositi u narednom periodu jer su predviđene za suvo vreme, ali već imam dosta ideja kako da ih uklapam i nadam se da ću imati priliku da vam pokažem neke od tih ideja.
Jako mi je žao što moj blog nimalo ne liči na modni blog, ali imam jako puno obaveza i još uvek se privikavam na raspored i nove aktivnosti. Nadam se da ću uskoro uhvatiti malo vremena za neku odevnu kombinaciju.


Say hello to my Primadonna girls! If anyone ever told me that I'd even wish for a pair of creepers, I'd probably call them crazy. xD However, when I saw this pair in the Primadonna store window, I just couldn't resist them. I don't know how often I'll get to wear them in the upcoming period because they can only be worn during dry weather, but I already have a bunch of ideas on how to match them and I hope to get to show you some of those ideas.
I'm really sorry that my blog doesn't look like a fashion blog at all, but I have a lot of obligations and I'm still getting used to the schedule and new activities. I hope I'll get some time to make an outfit post soon.




Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
Go: http://www.romwe.com/Halloween-Sale-c-328.html?wanderingheartblog
And new flash sale now: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?wanderingheartblog

7 comments:

  1. moram sesloziti sa tobom - da mi je neko rekao .... i ja trazim sebi jedne;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je H&M imao jedne crvene kao plišane, ali ne znam da li ih i dalje ima u prodaji. Ove moje su iz butika Primadonna i uopšte nisu loše. Inače ne znam gde mogu da se kupe. :(

      Delete
  2. Ja ih na sebi nikada ne bih mogla zamisliti, ali volim vidjeti neku mocnu kombinaciju sa njima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 両対面式 ベビーカーAppreciate your blog feel stylish atmosphere , it is worth learning and drawing , I will always focus on your blog .

      http: //www. babycombi. net/.

      Delete