July 8, 2015

Evolution of smooth


EOS Sweet Mint lip balm  // birthday gift from a friend


Pre dva dana mi je bio rođendan, a pored toga sam imala i ispite (upravo sam se vratila sa jednog) tako da nisam mogla da napišem i objavim novi post na blogu, a sada hvatam trenutak između dva ispita da vam makar pokažem mali poklon od drugarice koji me je apsolutno oduševio. Oduvek sam kukala kako bih volela da imam jedan EOS balzam za usne u svojoj omiljenoj boji i sa najdražim mirisom (koji se osećao i kroz zatvoreno pakovanje, karton i plastiku), ali nikada nisam mislila da ću ga imati, bar ne u skorije vreme. :P U trenucima kada ga ne držim neposredno ispred nosa jer sam navučena na njegov divan i osvežavajuć miris, stavim tek jedan sloj na usne i suzdržavam se od toga da ga pojedem koliko mi se dopada. Kremast je, hidrirajuć, i ostavlja osećaj uživancije i rashlađenja na usnama koji mi je preko potreban na ovim nemilosrdnim vrućinama. Nadam se da ću uskoro imati priliku da se domognem još nekog ukusa. ;)

My birthday was two days ago, and I also had exams (I just got back from one) so I couldn't write and publish a new post on the blog, and now I'm using a moment between two exams to at least show you a little gift that my friend blew me away with. I always whined about wanting to have an EOS lip balm in my favourite color and with my favourite smell (that you could feel through the closed package, cardboard and plastic), but I never thought that I'd get my hands on it, or at least not anytime soon. :P At the times when I don't hold it literally under my nose because I'm hooked to its wonderful and refreshing scent, I put just a small layer on the lips and control myself so I don't eat it up how much I love it. It's creamy, it hydrates and it leaves a feeling of enjoyment and cooling on your lips that I need so desperately in this merciless heat. I hope for a chance to get my hands on some other flavors as well. ;)


 

2 comments:

  1. Kul! I ja vec odavno planiram da nabavim jedan :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. que hermosas fotografias.
    http://lavidaloka.com/

    ReplyDelete